Sider

Velkommen

Denne blok henvender sig først og fremmest til undervisere på de gymnasiale uddannelser.
Jeg vil fokuserer på undervisningens eller læringens forskellige aspekter. Herunder en kritisk anvendelse af IKT og forskellige strategier for læring og undervisning.
Derudover vil jeg også skrive lidt om mit multiværktøj fra Appel: iPad.


torsdag den 18. april 2013

iPad og MacBook Pro

Nu skal det ikke være nogen reklame. Men jeg har gennem længere tid med stor fornøjelse kombineret min iPad med en MacBook Pro. Jeg arbejder primært med Pages, Keynote og Numbers - Apple's egne produkter.
Sort set alt mit materiale ligger i iCloud og det betyder, at det jeg laver på min iPad ligger på min MacBook Pro. Jeg kan varmt anbefale denne kombination. Det har styrket min kreative og innovative tilgang til læringssituationen.
Jeg skal nok lige huske: Teknikken gør det ikke af sig selv og ikke alle mennesker synes at Apples brugerflade er nem at arbejde med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar